Tuesday, May 19, 2015

Finally !

Včera byl den D - den,kdy jsem maturovala ! A konečně to mám za sebou ! Že by teda stres nějak opadl, moc ne, vidím to na dva dny v peřinách a na sledování seriálů. U postele mám dva pytle papírů plné učení a nemůžu se dočkat až je vyhodím (spálím :D).
 Ta maturita je stejně taková komedie, nejhorší je na tom ten stres. Mám to s jednou dvojkou(Fyzika) a jinak jedničky :)

Taky se mi ozvala rodina z Californie ♥ Radost jsem z toho měla strašnou, než mi poslali 9 stránkový soubor o tom, co a jak a kdy a kde můžu a nemůžu, musím a nemusím. Přečetla jsem to celé a došla k závěru, že bych to nezvládla. Takový režim, co mají nastavený -.- control freaks.

No nic, jdu sledovat další díl Flashe, připravovat nové video a za týden do Dublinu ! ♥

Dopisuji : Příklad podmínek -
Maminka přijde v hodin domů, ale aupair bude stát vedle ní uklízet po ní a potom si maminka pujde hrát s dětmi a aupair uklidí celou kuchyni. (a já myslela že aupair hlídá primárně děti, když rodiče nemůžou, ale proč si neudělat ze své aupairky levnou pracovní sílu že).

Trávit čas s rodinou nemusíte, ale pokud chcete aby s vámi byli spokojení a byli jste jako součást rodiny, tak s nimi ten čas trávit musíte.

Aupair má za povinnost chodit do knihovny pro knížky pro děti a vymýšlet grafy/modely/nevímco které jim usnadní učení.

- Pak se mi nelíbilo hodně to plánování času, děti byly 7 a 10let a např. 6:30 budíček 7-8:00 děti musí trénovat piano/učit se/cvičit , 8:15 škola
a po škole - piano /učení / úkoly, každý den byl jiný kroužek někdy i několik, volný čas pro děti prakticky nebyl, rodiny, které to mají takhle nastavené znám i osobně a vím jaký dopad to na ty děti většinou má.. -.- Takže bohužel.





Yesterday was the day of my exam. And finally it's over ! Not that I would feel better now, I have a headache and I would sleep all day, thats probably what Im  going to do anyway. I'm throwing away all the notebooks from school, my room is literally so clean ! I've got great results from the exam though !

Another thing that happened yesterday is that family from California wrote me (aupair thing) and I was so happy. But in the afternoon I've got an email with like 9pages long document about what I can and can't and must do and on and on.. and I did read it all though, but I would never go in such a family. It feels like the parents want the best of their children so they are pushing them into every hobby there is. Well I wrote them a kind email and will wait for another family, hopefully the next one will be the one ♥

22 comments:

  1. I hope you did well on your exams!♥

    ReplyDelete
  2. Gratuluji! U mě byl také nejhorší ten stres, učivo jsem celkem uměla, ale ty nervy, to bylo děsné :D.

    ReplyDelete
  3. Gratulujem! Urcite je to najlepsi pocit na svete! Tak uzi si to poriadne!

    sunandsany

    ReplyDelete
  4. Mohla si zverejniť ich podmienky aspoň dačo :D

    ReplyDelete
  5. Strašně ti Gratuluji ke zkouškám!! Jinak, k takové rodině bych asi také nešla, to ráno mi příjde opravdu strašné.
    Lumiere of Fashion

    ReplyDelete
  6. Isn't it exciting when it is over? :) Great post!

    Florals&Smiles
    Twitter

    ReplyDelete
  7. Gratulujem! mne do maturity ostáva 5 rokov, no učitelia nás už aj tak strašia... why not? akoby toho stresu nebolo dosť až potom. :)) a inak deťom v Amerike a Anglicku nezávidím, že vždy pri nich musí trčať nejaká pestúnka...

    DominicaLand

    ReplyDelete
  8. Gratuluju k maturitě :) Já maturovala minulý rok a taky mi to přišlo celé jako fraška :D:D

    Blond LADY

    ReplyDelete
  9. Gratuluji k úspěšně složené maturitě :)

    ReplyDelete
  10. Radím ti dobře, nic nevyhazuj :) Mně se většina věcí od maturity dost hodí i na VŠ :)
    http://hollychicc.blogspot.cz/

    ReplyDelete
  11. Jé, taky jedeš do Vídně? A kam jedeš na 5sos? :D To je super!^^ Jsem zvědavá, co na ně řekneš :)))

    www.mein-traumleben.blogspot.com

    ReplyDelete
  12. Gratuluji a úplně vím, jaký to je pocit, pač jsem včera taky odmaturovala!:D:)

    PS: U mě na blogu právě probíhá GIVEAWAY!:)
    Budu moc ráda, když se zapojíš.
    http://www.lovies47.cz/2015/04/giveaway-03.html

    ReplyDelete
  13. Gratuluju k maturitě, máš krásné známky a určitě si teď zasloužíš kupu odpočinku :)

    ReplyDelete
  14. Gratulujemk k maturite, tiež som vždy chcela zájsť do Californie, ale ked to tam majú tka ako hovoríš, tak asi nič moc no :/ teraz po tých maturitách môžeš ale kľudne oddychovať :)

    http://dailywithcappucino.weebly.com/

    ReplyDelete
  15. Gratuluji :) A užívej pár dní válení a relaxu! :D JE to potřeba.. !

    worldaroundmissnothing.blogspot.cz

    ReplyDelete
  16. Gratuluji! :) jen si pořádně užij volno a oslavuj! :) Ty podmínky jsou fakt šílené - chtěj jenom levnýho otroka z Evropy :/

    ReplyDelete
  17. Gratuluji :) Podmínky jsou strašné, v tom máš pravdu, do toho bych nešla

    Smile Thess

    ReplyDelete
  18. Hahahahahahahahahaha! I love the pictures from Wolf of Wall Street - it's so true! :)

    Layla xx

    www.sprinklesofstyle.co.uk

    ReplyDelete
  19. Gratuluju ti a užij si to v Dublinu!:-)
    TeriMiss

    ReplyDelete