Tuesday, January 24, 2017

Jak jsme jeli na výlet do Bostonu

Ahojky !
Víkend utekl jako voda a náš byl tentokrát ve znamení výletu! Jeli jsme do hlavního města státu Massachusetts = do Bostonu.

Vstávali jsme kolem 9 ráno, rychle si sbalili batuzky a vyrazili na cestu. Nejprve jsme se zastavili u našeho známeho, který je automechanik. Chtěli jsme se mrknout na auta, protože si brzy budu muset nějaké pořídit, abych mohla jezdit do práce. Bohužel, to tu není jako v ČR  a pěšky nebo na kole se nikam nedostanete. Pak jsme se vydali zpět na cestu.

Do Bostonu nám to trvá asi 2,5h jízdy. Hotel už jsme měli zarezervovaný a měli jsme i najitou garáž, kde necháme přes noc auto (garáž v hotelu byla neskutečně drahá). Když jsme dorazili, hodili jsme batuzky do kufru a vyšli do našeho prvního bodu = aquaria !

Pešky nám to trvalo asi půl hodinky, lístky jsme si koupili online abychom nemuseli čekat ve frontě a za pár minut jsme byli vevnitř. Já, jako fanoušek mořského světa, jsem byla nadšená. Uprostřed bylo velké aquárko s korálem a všemi různými rybami a velkou želvou. V určitou hodinu přišel potápěč a krmil ryby a vy jste ho mohli sledovat skrz sklo. Kolem tohohle velkého aquarka byli tučnáčci ♥ Dvakrát denně jste také mohli vidět krmení tučnáků, což bylo super - dvě slečny přišli s tabulkou a rybami a zapisovali který tučnák kolik snědl. Jako další jste si pohli jít "pohladit" sting ray a malé žraloky, nebo jen hvězdice a mořské ježky. Pak tam také byli lachtani a mroži, kteří se váleli na kamenech a nebo plavali dokola.

Po opuštění aquarka jsme se vydali zpět do garáže, vzít si batohy abychom se mohli check in v hotelu. Tam nadešel první problém a to, že nám ještě není 21 let. Po chvilce rozhovoru nám přece jen dovolili zůstat, protože už nám je "skoro" 21 ale příště už teda ne. No, na stránkách hotelu to nebylo, tak nevím proč to byl takovy problem, ale nakonec nás teda nechali být, takže apson tak.

Pokoj jsme měli nádherný, veliká postel, tv,..no můžete vidět ve videu =)

Po zabydlení jsme se rozhodli zajít si do místních "market places". Našli jsme spoustu domácích produktů, restaurací, čerstvé ovoce a zeleninu.. pro všechny tam bylo něco. Náš výběr jídla na  večeri nebyl ale nejlepší, koupili jsme si "polskou klobásu" a bohužel byla celá spálená a pak nám s Alecem v noci nebylo ani jednomu dobře. Taky jsme celý den moc nepili a dehydratace si vybrala svou daň - měli jsme oba v noci horečku, chladili jsme se studenými ručníky,ledem a zrmzlinou.

Naštěstí druhý den ráno už jsme byli ok a vyrazili jsme na poslední místo, které jsme chtěli vidět - Boston common, To je takový známý park v Bostonu. Jelikož je zima a listí opadané, tak ta procházka nebyla nic moc, ale narazili jsme na velký pochod žen proti Trumpovi , byl to totiž jeho první den v Bílém domě a ve většine velkých městech v USA se pořádal pochod/protest.

Když jsme se z toho obrovského davu vypletli (bylo tam asi 100 tisíc lidí) , vrátili jsme se do auta a vyrazili dom. Určitě bych do Bostonu chtěla znova, za hezčího počasí abychom si mohli projít zahrady a park znovu, ale i tak jsme měli hezký výlet.

Snad i váš víkend byl pěkný !
Lůca ♥

10 comments:

1. Boston vidím v mnoha filmoch a je krásny, takže závisť :)

ReplyDelete
  2. To je boží! Doufám, že jej taky brzy navštívím ! :)

3. To je krásný, všechno! :) Jste toho stihli docela dost :)

4. Musel to být parádní výlet. :) Celá USA musí být skvělá. :)

ReplyDelete
  5. Výlet super, jen mě zarazil ten hotel - to je tak všude v USA? že pokud ti není 21 tak nemůžeš přespat sama v hotelu? :)