Friday, June 12, 2015

My One Direction concert experience ♥



Kdo nemá rád One direction, tak rovnou vypínejte - tento článek totiž bude jen a jen o nich a o jejich koncertě, který proběhl 10.6.2015 ve Vídni. Já je vždycky chtěla vidět a jsem ráda, že můj čas konečně nastal.
Jela jsem s kamarádkou a vyjely jsme asi ve 3 hodiny ráno z Mostu. V Praze jsme přestoupily a pokračovaly se Student Agency do Vídně. Nikdy jsem s SA busem nejela a teda paráda ! Dorazily jsme do Vídně kolem 11 a rychle našli místo, kde se máme řadit. Sice to bylo trochu zmatené, tak jsme se zeptaly pár lidí a došly jsme ke svému sektoru. Měly jsme lístky na stání do červené zony.

Lidí už tam bylo spoustu, pálilo slunce a během několika hodin se to ještě zhoršilo. 30 min před otevřením dveří se to celé zhoršilo, lidi začali předbíhat a za chvíli se shodily zábrany. Ochranka to moc zmáklé neměla a tak jsme se tam pařili tělo na tělo. Když jsme se nějak prodraly až ke vstupu, prošly jsme ochrankou, prohledaly nám tašky a nechaly nás jít dovnitř stadionu. Už tam bylo docela dost lidí (VIP tickets), ale stále jsme byly blíž než jsem čekala. Při čekání jsme potkaly ještě dalších 5 holek z ČR s kterými jsme se spojily a udělaly takovou partu.
Vevnitř ale začalo peklo, pařilo, pití už nikdo neměl a stály jsme narvaní na sebe. Stání mělo být od 16 let a nechápu, jak se tam teda dostalo takových malých dětí. Ty byly ještě blíž než my a brečely a  nebylo jim dobře a hrůza. To samé s rodiči, nejvyšší 3 tatínkové se snad rozhodli, že si stoupnou přede mě.

Nějak jsme těch několik hodin přežily, shlédly předkapelu McBusted,která nebyla vůbec špatná a v 8:20 konečně dorazili One Direction. To jak byli blízko, bylo nepopsatelné.
V jednu chvíli se mi udělalo mdlo a myslela jsem, že budu muset odejít. Vyčerpání a dehydratace se začla projevovat, nakonec to ale ustoupilo. Foťák se mi vybil už asi při 4. písničce, ale hlavně že jsem si natočila předkapelu. Až na to mačkání, což tedy bylo fakt strašné k tomu počasí, byl koncert super. Kdybych ale šla znovu tak buď VIP a nebo sezení, tohle bylo zlo. Dohromady bylo na stadionu asi 44 000 lidí,  což je něco neskutečného.
Teď mám konečně volno, plánuji dát dohromady článek z Edinburghu (konečně:D) a vyplnit víza do Ameriky. O dalším koncertě přemýšlím, že zkusím ještě jednou 5SOS, ale na blízko a to až budu v US. Tak uvidíme, zda to vyjde.

Jak se máte vy ? :)

13 comments:

  1. To musel byť úžasný zážitok! One direction veľmi nepočúvam, ale pár ich pesníčiek sa mi veľmi páči. Ešte že na koncerte Katy Perry v Bratislave nebolo toľko ľudí a netlačili sa, lebo toto by som fakt nevydržala a odpadla tam :D

    ReplyDelete
  2. Tak to ti opravdu závidím a zároveň hrozně moc přeju, musel to být zážitek! :)

    ReplyDelete
  3. Můj šálek kávy to není, ale věřím, že pro tebe to muselo být opravdu skvělé! :)

    ReplyDelete
  4. Muselo to být skvělé :) koncert kapely kterou máš ráda je vždycky neuvěřitelný zážitek :)

    ReplyDelete
  5. To muselo byť naozaj úžasné! :-)

    ReplyDelete
  6. 1D neposlouchám, ale věřím, že to musel být opravdu skvělý zážitek! Taky bych se jednou ráda na takový koncert dostala :) Aspoň teda vím, že je třeba s sebou spousta vody :D -L

    ReplyDelete
  7. Nejsem moc jejich fanoušek, ale koncert to musel být úžasný, protože vím jakou dokáží udělat show. Video je parádně udělaný :)

    Everything about my life

    ReplyDelete
  8. Muselo to byť super :)
    www.gummybaum.blogspot.sk

    ReplyDelete
  9. Co napsat no, nemůžu než souhlasit a ano ti McBusted mě také překvapili, nebyli špatní :)

    ReplyDelete
  10. Wow to muselo být super! Ta atmosféra a hlavně ten zážitek :) Zavidím.
    xx Sab ~ http://thechicflair.blogspot.cz/

    ReplyDelete
  11. Na ty chtěla moje dcera, ale.... Určitě skvělý zážitek.

    ReplyDelete
  12. Bola si teda parádne blízko (tichúčky závidím), ale myslím, že by som osobne toto státie nevydržala. Už pri sedení mi totiž bolo zle a kebyže sa tam mám tlačiť medzi ľuďmi už by som rovno skolabovala to je isté.
    A áno, aj mňa mrzí že nebolo No control a 18, keďže to sú úžasné pesničky a fakt ich mohli dať skôr do setlistu :/ Súhlasím tiež, McBusted boli ozaj skvelí!

    ReplyDelete